Dr100 nie tylko w przeglądarce
Korzystaj nie tylko z głównej, przeglądarkowej wersji dr100, lecz także z aplikacji pomocniczych: mobilnej i desktopowej. Sprawdź, co dzięki nim zyskasz.
Aplikacja mobilna dr100 została wyposażona w najważniejsze dla lekarza funkcjonalności, pozwalające mu pracować szybko i wygodnie nawet wtedy, gdy nie ma dostępu do komputera. Wystarczy komórka i aplikacja, aby:
-> planować czas pracy i umawiać wizyty,
-> akceptować/ odrzucać rezerwacje wizyt, utworzone przez pacjentów za pośrednictwem aplikacji dr100 Pacjent lub wtyczki do umawiania wizyt,
-> szybko skontaktować się z pacjentem (telefon, SMS, mail),
-> przeglądać karty pacjentów,
-> dodać do systemu nowego pacjenta i przeprowadzić wywiad medyczny,
-> przesłać sfotografowany dokument (np. wyniki badań) do aplikacji.
Instalując mobilnego dr100 także na tablecie, zyskasz dostęp do dodatkowych możliwości! Twoi pacjenci będą mogli dokonać samodzielnej rejestracji (w specjalnym, bezpiecznym trybie) i złożą elektroniczne podpisy na wybranych dokumentach (np. na oświadczeniu o COVID-19).
Mobilny dr100 jest dostępny w sklepach Google Play i App Store. Pobierzesz go zupełnie za darmo!
Druga aplikacja pomocnicza dla użytkowników programu dr100 wymaga instalacji na komputerze z systemem operacyjnym Windows. Co może zaoferować dr100 Asystent?
-> Monitorowanie folderu skanowania i automatycznie wgrywanie pojawiających się tam dokumentów do programu dr100.
-> Tworzenie kopii zapasowych wszystkich danych zgromadzonych na koncie użytkownika programu dr100 i zapisywanie tych kopii we wskazanej lokalizacji (na komputerze).
Aplikację dr100 Asystent można pobrać za darmo z programu dr100 (menu -> “Digitalizacja”).
Liczba wyświetleń:
1 070
Skomentuj