Śledź statusy swoich zgłoszeń do naszego działu Helpdesk
Chcesz wiedzieć, co się dzieje z Twoim zgłoszeniem? Sprawdź jego status i przewidywaną datę rozwiązania problemu - w tym celu zaloguj się na swoje konto w MyDr EDM i przejdź do ustawień placówki, zakładki “Inne”, sekcji “Twoje zgłoszenia”.
Wybierz swój ulubiony sposób kontaktu z działem Helpdesk i zgłaszaj nam problemy wymagające rozwiązania. Dzwoń pod numer 33 445 43 45, pisz maila na adres kontakt@mydr.pl albo wiadomość na czacie dostępnym w MyDr EDM. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze od 7:00 do 20:00.
Status swojego zgłoszenia możesz śledzić w MyDr EDM: ustawienia placówki -> “Inne” -> “Twoje zgłoszenia”. Znajdziesz tu nie tylko status, lecz także przewidywaną datę rozwiązania problemu. Jeżeli we wspomnianej sekcji nie widzisz swojego zgłoszenia, to znaczy, że nie zostało jeszcze rozpatrzone. Średni czas rozpatrywania zgłoszeń to jeden tydzień roboczy.
Wszystkie problemy naszych użytkowników są dla nas ważne - staramy się rozwiązywać je najszybciej, jak to możliwe. Jednocześnie prosimy Was o cierpliwość w oczekiwaniu na realizację zgłoszeń.
Liczba wyświetleń:
2 151
Skomentuj