Co nowego oferuje Ci dr100?
Wprowadziliśmy kilka zmian, ale Twoją szczególną uwagę pragniemy zwrócić na komunikat o błędzie podczas wysyłki raportu do Systemu P1. Sprawdź, gdzie znajdziesz taki komunikat i co zrobić, aby raport został pomyślnie wysłany.
-> Komunikat o błędzie podczas wysyłki raportu do Systemu P1
Jeśli dr100 napotka problem podczas raportowania zdarzenia medycznego do Systemu P1, to na liście wizyt zobaczysz ikonkę ostrzegawczą (czerwony trójkąt z wykrzyknikiem w środku). Po kliknięciu w ikonkę wyświetlą się szczegółowe informacje o błędzie.
W takiej sytuacji musisz: odarchiwizować wizytę, poprawić błąd i dokonać ponownej archiwizacji. Dopiero wówczas zdarzenie medyczne zostanie pomyślnie zaraportowane do Systemu P1.
-> Archiwizacja pojedynczych wizyt
W programie dr100 możesz archiwizować pojedyncze wizyty:
- klikając w przycisk z ikonką szuflady, widoczny na liście wizyt i w kalendarzu
- wybierając odpowiednią akcję (“Archiwizuj wizytę”) w karcie pacjenta, sekcji “Wizyty”
-> Współpracownicy zaufani i niezaufani
Od teraz możesz oznaczać swoich współpracowników jako osoby “zaufane” (edycja profilu -> zakładka “Zaufani pracownicy”). Użytkownik uznany za niezaufanego nie będzie miał wglądu w Twój kalendarz wizyt.
-> Przypominajka o wygaśnięciu hasła do systemu eWUŚ
Na trzy dni przed wygaśnięciem hasła do systemu eWUŚ, w górnym panelu aplikacji pojawi się stosowne powiadomienie. Nowa funkcjonalność nie dotyczy osób mających włączoną opcję automatycznej zmiany hasła.
-> Automatyczne ustalanie numeru karty wewnętrznej
Jeśli chcesz, dr100 może automatycznie nadawać kolejny dostępny numer karty wewnętrznej pacjenta. Wystarczy skonfigurować funkcjonalność z poziomu ustawień aplikacji (Administracja -> Inne -> Ustawienia aplikacji).
-> Wprowadziliśmy również kilka mniejszych zmian, a wśród nich:
- Możliwość przejścia do historii leczenia pacjenta z poziomu przeprowadzania wizyty (zielony przycisk, tuż pod zakładką E-recepty)
- Możliwość skopiowania adresu opiekuna i wklejenia go do karty nowo dodawanego pacjenta
- Dwa nowe wzory dokumentów: zgoda na higienizację i zaświadczenie o braku ognisk zapalnych
-> I dodatkowo: więcej możliwości w aplikacji na telefon
Jeśli korzystasz z mobilnego dr100 na tablecie, to na pewno zauważyłeś funkcjonalności niedostępne w aplikacji na telefon. Tak było do niedawna, bo od teraz zarówno na tablecie, jak i telefonie możesz:
- podpisywać dokumenty
- dodawać do systemu nowych pacjentów
Liczba wyświetleń:
925
Skomentuj