Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Co nowego oferuje Ci dr100?

Wprowadziliśmy kilka zmian, ale Twoją szczególną uwagę pragniemy zwrócić na komunikat o błędzie podczas wysyłki raportu do Systemu P1. Sprawdź, gdzie znajdziesz taki komunikat i co zrobić, aby raport został pomyślnie wysłany.

-> Komunikat o błędzie podczas wysyłki raportu do Systemu P1

Jeśli dr100 napotka problem podczas raportowania zdarzenia medycznego do Systemu P1, to na liście wizyt zobaczysz ikonkę ostrzegawczą (czerwony trójkąt z wykrzyknikiem w środku). Po kliknięciu w ikonkę wyświetlą się szczegółowe informacje o błędzie.

W takiej sytuacji musisz: odarchiwizować wizytę, poprawić błąd i dokonać ponownej archiwizacji. Dopiero wówczas zdarzenie medyczne zostanie pomyślnie zaraportowane do Systemu P1.

-> Archiwizacja pojedynczych wizyt

W programie dr100 możesz archiwizować pojedyncze wizyty:

  • klikając w przycisk z ikonką szuflady, widoczny na liście wizyt i w kalendarzu
  • wybierając odpowiednią akcję (“Archiwizuj wizytę”) w karcie pacjenta, sekcji “Wizyty”

-> Współpracownicy zaufani i niezaufani

Od teraz możesz oznaczać swoich współpracowników jako osoby “zaufane” (edycja profilu -> zakładka “Zaufani pracownicy”). Użytkownik uznany za niezaufanego nie będzie miał wglądu w Twój kalendarz wizyt.

-> Przypominajka o wygaśnięciu hasła do systemu eWUŚ

Na trzy dni przed wygaśnięciem hasła do systemu eWUŚ, w górnym panelu aplikacji pojawi się stosowne powiadomienie. Nowa funkcjonalność nie dotyczy osób mających włączoną opcję automatycznej zmiany hasła.

-> Automatyczne ustalanie numeru karty wewnętrznej

Jeśli chcesz, dr100 może automatycznie nadawać kolejny dostępny numer karty wewnętrznej pacjenta. Wystarczy skonfigurować funkcjonalność z poziomu ustawień aplikacji (Administracja -> Inne -> Ustawienia aplikacji).

-> Wprowadziliśmy również kilka mniejszych zmian, a wśród nich:

  • Możliwość przejścia do historii leczenia pacjenta z poziomu przeprowadzania wizyty (zielony przycisk, tuż pod zakładką E-recepty)
  • Możliwość skopiowania adresu opiekuna i wklejenia go do karty nowo dodawanego pacjenta
  • Dwa nowe wzory dokumentów: zgoda na higienizację i zaświadczenie o braku ognisk zapalnych

-> I dodatkowo: więcej możliwości w aplikacji na telefon

Jeśli korzystasz z mobilnego dr100 na tablecie, to na pewno zauważyłeś funkcjonalności niedostępne w aplikacji na telefon. Tak było do niedawna, bo od teraz zarówno na tablecie, jak i telefonie możesz:

  • podpisywać dokumenty
  • dodawać do systemu nowych pacjentów

Liczba wyświetleń:

390

Skomentuj

Centrum e-Zdrowia we współpracy z Ministerstwem Zdrowia przygotowało kolejną, VI edycję „Badania stopnia informatyzacji podmiotów wykonujących działalność leczniczą”. Zostanie ono przeprowadzone w dniach 25 maja – 15 czerwca 2022 roku. Jak...
Nowoczesne terapie lekowe i sprzęt dla szpitali oraz digitalizacja usług podstawowej opieki medycznej - na tych wszystkich elementach jednocześnie należałoby się skupić, by jak najszybciej ograniczyć dług zdrowotny, który powstał po pandemii -...
Informujemy, że 1 czerwca br. zmieni się lista wspieranych przeglądarek internetowych. Aby program Gabinet drWidget działał optymalnie i był dla Ciebie wygodnym narzędziem pracy, korzystaj z rekomendowanych przez nas przeglądarek. A konkretnie:...
26 stycznia 2022r. Warszawa Priorytety w Ochronie Zdrowia 2022 będą miejscem wymiany poglądów oraz merytorycznych dyskusji stwarzających szansę na wypracowanie rozwiązań, które mogą okazać się bardzo istotne dla organizacji systemu ochrony zdrowia w...