Jak założyć konto na platformie MyDr?
Wystarczy wykonać cztery proste kroki. Zajrzyj do naszej instrukcji, a następnie przekaż te informacje pacjentowi. Konto na platformie MyDr przyda mu się szczególnie teraz, w okresie częstszych wyjazdów na długie weekendy - pozwoli bowiem zadbać o zdrowie, niezależnie od miejsca pobytu pacjenta.
MyDr umożliwi Twojemu pacjentowi korzystanie z e-wizyt, gdziekolwiek się znajduje, zdalne przedłużanie e-recept, umawianie wizyt stacjonarnych oraz telekonsultacji, a także przeglądanie wyników badań.
Aby założyć konto, należy postępować zgodnie z instrukcją:
- Ze swojego konta w Gabinecie drWidget wyślij pacjentowi zaproszenie do MyDr (Karta pacjenta -> Portal pacjenta/ powiadomienia -> Wyślij zaproszenie do MyDr).
- Poproś pacjenta o uzupełnienie i wysłanie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie mydr.pl.
- Aby aktywować konto, należy kliknąć w link, który pacjent otrzymał w wiadomości e-mail.
- Ostatni etap to logowanie na stronie mydr.pl i przyjęcie zaproszenia, które Ty wysłałeś. W tym celu pacjent musi wpisać numer PESEL - jego tożsamość zostanie potwierdzona, a konto w MyDr połączone z placówką medyczną.
To tyle! Właśnie Twój pacjent dołączył do świata telemedycyny i zyskał stały kontakt ze swoim lekarzem! W razie problemów z obsługą MyDr pacjent może wysłać wiadomość na adres: kontakt@mydr.pl.
Liczba wyświetleń:
969
Skomentuj