Dr100 ułatwi Ci komunikację ze współpracownikami
Program oferuje nowe narzędzie do tworzenia i wysyłania powiadomień do innych użytkowników dr100 z Twojej placówki. Dowiedz się, jak to działa i wyślij wiadomość testową do swoich współpracowników.
Nowe narzędzie dedykowane jest dyrektorom placówek i znajduje się w podzakładce Powiadomienia (Administracja -> Personel -> Powiadomienia). Po kliknięciu w przycisk Dodaj powiadomienie, widoczny w prawym górnym rogu ekranu, otworzy się formularz do uzupełnienia. Wpisz tytuł powiadomienia i treść, po czym wybierz odbiorców i potwierdź działanie przyciskiem Zapisz.
Skąd odbiorca będzie wiedział, że otrzymał powiadomienie? Zobaczy stosowną informację w prawym górnym rogu ekranu (tuż przy ikonce dzwonka). Możesz sprawdzić, czy powiadomienie zostało odczytane przez adresata (we wspomnianej już podzakładce Powiadomienia).
Przypominamy, że dr100 został wyposażony również w czat. Możesz go używać zarówno do prowadzenia rozmów z innymi pracownikami z Twojej placówki, jak i do kontaktu z naszym działem pomocy technicznej.
Liczba wyświetleń:
422
Skomentuj