Co nowego w aplikacji Twojego pacjenta?
Nie zapomnij, że MyDr to także aplikacja dla Twojego pacjenta, pozwalająca mu uporządkować swoje sprawy zdrowotne. W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy kilka nowości do jej mobilnej wersji. Zajrzyj do artykułu i sprawdź, co się zmieniło.
Poniższe nowości dotyczą aplikacji mobilnej MyDr na urządzenia (telefony i tablety) z systemem operacyjnym Android. Można ją pobrać za darmo ze sklepu Google Play.
- Dodaliśmy nowy widok: “Badania”, analogiczny do tego, który dostępny jest w przeglądarkowej wersji MyDr. Tutaj pacjent może zobaczyć swoje skierowania i wyniki badań (o ile są w systemie), a także je pobrać (w formacie PDF).
- Umożliwiliśmy podgląd ostatnio wystawionych recept (widok “Zamówione leki”). Pacjent może sprawdzić, jaki lek został przepisany, w jakiej ilości i odpłatności, kiedy i przez kogo została wystawiona recepta, a także jaki jest jej kod.
- Pojawił się nowy widok: “Dokumenty”; pliki są tu uporządkowane od najnowszego do najstarszego. Dokumenty można zobaczyć i pobrać. Jeśli lekarz udostępni pacjentowi nowy plik, komunikat PUSH poinformuje użytkownika o tym fakcie.
- W widoku logowania, w polu “Hasło”, zamieściliśmy “oczko” pozwalające na podejrzenie wpisanego hasła.
Zachęć swojego pacjenta do korzystania z MyDr: dzięki aplikacji zadba o swoje zdrowie, gdziekolwiek się znajduje. Skonsultuje się z Tobą poprzez wideoczat, wyśle prośbę o przedłużenie terapii danym lekiem, umówi się na wizytę i wygodnie za nią zapłaci - szybkim przelewem online.
Wyślij pacjentowi zaproszenie do MyDr ze swojego konta: Karta pacjenta -> Portal pacjenta/ Powiadomienia -> Wyślij zaproszenie do MyDr.
Liczba wyświetleń:
786
Skomentuj