Tworzenie grup pacjentów w dr100
Po co tworzyć grupy? Dla oznaczenia ważnych informacji o danym pacjencie - na przykład, że wymaga szczególnej uwagi z jakiegoś konkretnego powodu albo że przysługuje mu zniżka.
W celu utworzenia nowej grupy przejdź do Administracji, zakładki Pacjenci, sekcji Grupy pacjentów i kliknij w przycisk Dodaj grupę. Pojawi się formularz z polami do uzupełnienia:
- nazwa grupy i kolor jej oznaczenia (pola obowiązkowe),
- opis i zniżka (pola nieobowiązkowe).
Wprowadź dane i zatwierdź swoje działanie przyciskiem Zapisz, a nowa grupa zostanie utworzona. Kliknij w nią i korzystając z wyszukiwarki, dodaj pacjenta do nowo powstałej grupy.
Od teraz przy nazwisku ww. pacjenta będzie widoczna kropka w kolorze, który wybrałeś, tworząc grupę. Oznaczenie zobaczysz m.in. na liście wizyt i pacjentów, a także w ich kartach. Aby edytować przynależność do grup, musisz wrócić do Administracji -> zakładki Pacjenci -> sekcji Grupy pacjentów.
Liczba wyświetleń:
410
Skomentuj