Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Zalety e-rejestracji dla lekarza i pacjenta

Telefony się urywają? Umawianie i przekładanie wizyt, wyjaśnianie wątpliwości pacjentów - i tak codziennie. Ale jest pewien sposób, aby ograniczyć liczbę połączeń przychodzących. Tak, mowa o e-rejestracji! Wprowadź ją do swojej placówki, a mniej pacjentów będzie dzwonić, bo umówią, odwołają i przełożą wizytę samodzielnie, kilkoma kliknięciami.

Jak to działa? Udostępniasz funkcjonalność umawiania wizyt poprzez internetowe konto pacjenta MyDr lub wtyczkę zamieszczoną na swojej stronie www. Pacjent przegląda grafik wizyt i rezerwuje dogodny dla siebie termin. Ale bez obaw, nie stracisz kontroli nad grafikiem. W zależności od Twoich preferencji akceptacja wizyt umówionych przez pacjenta może być: wymagana, niewymagana lub wymagana dla nowo zarejestrowanych pacjentów.

Co zyskasz Ty, a co pacjent po wprowadzeniu e-rejestracji?

Korzyści dla pacjenta:

  • wygoda i oszczędność czasu,
  • możliwość przeglądania grafiku i umawiania wizyt o dowolnej porze, także późnym wieczorem i w weekendy,
  • możliwość łatwego anulowania lub zmiany terminu wizyty.

Korzyści dla placówki:

  • cenna pomoc w zarządzaniu czasem pracy lekarzy,
  • mniej połączeń telefonicznych - możliwość skupienia się na pacjentach będących w placówce lub na innych zadaniach,
  • dobry PR - pacjenci cenią nowoczesne rozwiązania ułatwiające kontakt z placówką medyczną.

O umówionej wizycie MyDr EDM przypomni pacjentowi w wiadomości e-mail lub SMS. Możesz także skorzystać z funkcjonalności SMS-owego potwierdzania i odwoływania wizyt.

E-rejestracja w praktyce, czyli gdzie to ustawić

  1. Ustawienia placówki -> MyDr -> Ustawienia dostępności

Tutaj udostępnisz pacjentowi funkcjonalność umawiania wizyt przez aplikację przeglądarkową i mobilną MyDr oraz zdecydujesz, czy tak umówione wizyty wymagają Twojej akceptacji.

  1. Ustawienia placówki -> MyDr -> Wtyczka

Stąd skopiujesz fragment kodu, który następnie umieścisz na stronie internetowej swojej placówki. Wówczas pacjenci będą mogli umawiać wizyty przez wtyczkę.

  1. Ustawienia placówki -> Usługi VIP -> Pakiet SMS

W tym miejscu kupisz pakiet SMS - potrzebujesz go w wersji PREMIUM, jeśli chcesz korzystać z SMS-owego potwierdzania/ odwoływania wizyt.

  1. Ustawienia placówki -> Zarządzaj -> Powiadomienia do pacjentów

Tutaj włączysz między innymi wyżej wymienioną funkcjonalność potwierdzania/ odwoływania wizyt poprzez wiadomości SMS.

***

A może chciałbyś, aby ktoś całkowicie przejął od Ciebie obowiązek odbierania telefonów od pacjentów? W takim razie sprawdź ofertę Wirtualnej Recepcji.

Liczba wyświetleń:

1 710

Skomentuj

23 sierpnia 2024 roku zmieni się sposób tworzenia, obsługi i dostępu do wniosków oraz ksiąg rejestrowych w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL). Zmiana dotyczy RPWDL 1.0 oraz RPWDL 2.0. Będzie mieć wpływ na korzystanie z...
W aplikacji mObywatel 2.0 pojawiły się dwa nowe dokumenty: Prawo Wykonywania Zawodu Lekarza oraz Prawo Wykonywania Zawodu Lekarza Dentysty. Nowe dokumenty zostały wprowadzone we współpracy z Naczelną Izbą Lekarską i Ministerstwem Cyfryzacji....
Wygodny dostęp do obszernych baz informacji medycznych zapewnia Ci widok główny aplikacji oraz widok przeprowadzania wizyty. O jakich konkretnie bazach mowa? Zajrzyj do artykułu i sprawdź! W MyDr EDM bazy informacji medycznych masz zawsze pod ręką -...
15-16 września, Warszawa NIL IN, Sieci Lekarzy Innowatorów Naczelnej Izby Lekarskiej zaprasza na spotkanie liderów tworzących przyszłość opieki zdrowotnej. Najważniejsze wydarzenie samorządu lekarskiego poświęcone innowacji w systemie opieki...