Personalizacja Gabinetu drWidget
Każdy użytkownik Gabinetu może dostosować go do swoich potrzeb. To znaczy - ustawić działanie wybranych funkcji w taki sposób, jaki w danym momencie najbardziej mu odpowiada.
Pisaliśmy już, że personalizację warto zacząć od wyboru widoku głównego ekranu, czyli ułożenia na pulpicie kafelków, odpowiadających określonym funkcjom czy modułom programu. W kwestii personalizacji Gabinet daje także inne możliwości. Oto niektóre przykłady.
Wybór długości sesji w minutach
Jest to ustawienie czasu, po którym sesja wygaśnie w przypadku braku interakcji użytkownika. Ma on do wyboru: 10, 20, 30, 40, 50 lub 60 minut. Wystarczy kliknąć w żądaną opcję - informacja o nowym ustawieniu pojawia się w prawej części górnego paska ustawień. W dowolnym momencie można oczywiście odświeżyć czas do wygaśnięcia sesji.
Nowości w Gabinecie
Jeśli użytkownik tak zdecyduje, informacja o wprowadzonych w programie udogodnieniach i zmianach może wyświetlać się tuż po zalogowaniu, na ekranie startowym. W przeciwnym razie „Nowości w Gabinecie” będą widoczne jako jeden z kafelków na pulpicie.
Anulowane wizyty
Lista anulowanych wizyt może pojawiać się w listach wizyt oraz w kalendarzu. Wystarczy, że użytkownik wybierze taką opcję.
Wyświetlanie opisów przycisków
Jednym z udogodnień w programie są wskazówki - podpowiedzi dla użytkownika. Mogą być one pokazywane bądź ukrywane w aplikacji.
Potwierdzenie standardowych czynności
Zanim użytkownik dokona jakiejkolwiek zmiany (anulowanie wizyty, zmiana w grafiku, zakończenie dnia, itp.), system na wszelki wypadek może zadać pytanie o potwierdzenie tej czynności. Warto rozważyć ustawienie tego rodzaju „przypominajki”.
Opisanych wyżej zmian ustawień można dokonać, korzystając z „Edycji profilu” (sekcja „Ogólne) - okienko logowania w prawym, górnym rogu ekranu.
Liczba wyświetleń:
919
Skomentuj