Gabinet drWidget od teraz także w Twoim telefonie!
Użytkownicy Gabinetu drWidget czekali na tę wiadomość. Miło nam więc poinformować, że program jest już dostępny w postaci aplikacji mobilnej.
Aplikacja wyposażona została w najbardziej przydatne dla lekarza funkcjonalności, odpowiadające tym, w które wyposażona jest główna wersja programu. Dzięki aplikacji lekarz może z nich korzystać w każdej chwili i w dowolnym miejscu, wszędzie tam, gdzie akurat nie ma dostępu do komputera czy laptopa. Wystarczy tylko telefon, aby przejrzeć grafik wizyt lub dokumenty pacjenta. Korzystając z aplikacji, lekarz może także - i to jest najbardziej istotne - przeprowadzić wizytę.
Podgląd wizyt możliwy jest na dwa sposoby: z poziomu modułu „Wizyty” w głównym menu aplikacji lub z kalendarza (ikonka w prawym górnym rogu ekranu). Przy wybranej dacie wyświetla się lista zapisanych pacjentów.
Aby przejść do przeprowadzenia wizyty, należy wybrać danego pacjenta, a następnie kliknąć w „Przeprowadź wizytę”. System poprowadzi lekarza przez kolejne jej etapy: wywiad, badanie, rozpoznanie opisowe oraz rozpoznanie według ICD-10. Na każdym z etapów lekarz może korzystać z gotowych podpowiedzi lub szablonów, które wyświetlają się na ekranie po wpisaniu pierwszych liter.
Po uzupełnieniu rubryk wystarczy kliknąć w „Zakończ wizytę”. Na ekranie pojawia się komunikat „Wysyłanie - wizyta została pomyślnie zakończona”. Warto podkreślić, że wprowadzone informacje są w tym momencie nie tylko zapisywane, ale przekazywane do głównej wersji programu Gabinet drWidget. Ma to istotne znaczenie, dzięki temu bowiem lekarz ma pewność, że - niezależnie od tego, czy korzysta z aplikacji Gabinet drWidget, czy z wersji on-line - zawsze ma dostęp do tych samych, kompletnych informacji o pacjencie.
Aplikacja umożliwia także podgląd karty pacjenta - wystarczy kliknąć w pasek o takiej nazwie, by przejrzeć potrzebne w danej chwili dokumenty. Aplikacja pobiera je z konta pacjenta w głównej wersji programu. Co ważne, aplikacja posiada ponadto przydatną funkcję - za jej pomocą można dołączyć do karty pacjenta dowolny dokument, np. wynik badania lub zdjęcie. W tym celu (na poziomie karty pacjenta, po wejściu w „Dokumenty pacjenta”) wystarczy kliknąć w ikonkę ze znakiem „+” w prawym górnym rogu ekranu. Można wówczas zrobić zdjęcie lub pobrać dokument z plików w telefonie.
Na uwagę zasługuje także fakt, że aplikacja wyposażona została w moduł eWUŚ. Dzięki temu umożliwia sprawdzenie, czy pacjent ma uprawnienia do korzystania ze świadczeń publicznej opieki zdrowotnej.
Obsługa aplikacji jest prosta i intuicyjna, a jej menu - przejrzyste i czytelne. Użytkownicy aplikacji mają oczywiście zapewniony dostęp do pomocy technicznej - kieruje do niej pasek w menu o takiej nazwie. Po kliknięciu w niego otwiera się pole przeznaczone do wpisania wiadomości. Po jego wypełnieniu i kliknięciu w „Wyślij” wiadomość zostaje przekazana do działu pomocy Gabinetu drWidget.
Warto również dodać, że aplikacja będzie rozwijana i wzbogacana o nowe funkcjonalności. Będziemy o nich informować w kolejnych wydaniach newslettera.
Aplikacja jest dostępna za darmo:
Liczba wyświetleń:
1 090
Skomentuj