Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Akademia LekSeek - multichannel okiem praktyków

LekSeek Polska od kilkunastu lat tworzy innowacyjne rozwiązania z zakresu nowych technologii dla sektora medycznego. Drugi ważny obszar działania firmy to kampanie multichannel. Nie tylko z powodzeniem realizujemy je dla klientów, ale też dzielimy się naszą wiedzą.

Powołaliśmy w tym celu internetową akademię marketingu - Akademię LekSeek. To cykliczny projekt, którego kolejne odsłony ukazują się w ostatni czwartek każdego miesiąca. Najbliższe, lipcowe wydanie będzie już osiemnastym z kolei!

Kampania multichannel to marketingowe puzzle: wszystkie elementy muszą do siebie idealnie pasować, aby razem utworzyć spójną całość. Nie dość, że trzeba sporej wprawy, by je precyzyjnie ułożyć, to czasem wystarczy jeden niefortunny ruch, by się rozsypały. Czy istnieje więc uniwersalny klucz do układania tych puzzli?

Nie! Przeprowadziliśmy dziesiątki kampanii i wiemy, że każda musi zostać skrojona na miarę dla konkretnego klienta. W Akademii LekSeek dzielimy się zatem wiedzą, jak wsłuchać się w potrzeby klientów, by potem tworzyć takie indywidualne scenariusze. Przede wszystkim dla branży farmaceutycznej i medycznej, bo w tej dziedzinie jesteśmy ekspertami.

Podpowiadamy więc, które z kanałów komunikacji sprawdzą się najlepiej w określonej sytuacji i jak skutecznie łączyć je ze sobą, gdy akurat nie jest możliwe wykorzystanie wszystkich dostępnych. I choć każdy ma swoją specyfikę, to stale powtarzamy, że włączone do kampanii są jak drużyna, która gra do jednej bramki - muszą nieść spójny przekaz. Bo to w multichannelu jest najważniejsze.

Dziś trudno sobie wyobrazić kampanię multichannel, która nie wykorzystuje mobilnych kanałów komunikacji. Marketing mobilny zajmuje więc sporo miejsca w naszej Akademii. Rozwój nowych technologii spowodował też, że w branży marketingowej wszystko zmienia się w okamgnieniu. Dziś żyjemy w erze mobile, a być może już niebawem wirtualna rzeczywistość zagości na dobre w naszym codziennym życiu. Bacznie przyglądamy się więc zachodzącym w branży zmianom, śledzimy światowe trendy, a wnioski z naszych obserwacji przekazujemy na bieżąco w kolejnych wydaniach Akademii.

Już 27 lipca, w najbliższym wydaniu skupimy się na aplikacjach mobilnych jako sprawdzonej i skutecznej formie dotarcia do lekarzy z przekazem reklamowym. Zapraszamy do lektury oraz subskrypcji newslettera na stronie www.lekseek.com, w zakładce Akademia LekSeek.

Liczba wyświetleń:

505

Skomentuj

Nowe szablony dawkowania leków proponowane przez informatyków Centrum e-Zdrowia zagrażają zarówno pacjentom, jak i lekarzom – alarmują w piśmie do Minister Zdrowia Izabeli Leszczyny lekarze Porozumienia Pracodawców Ochrony Zdrowia. – Nie do przyjęcia...
Służby Narodowego Funduszu Zdrowia zajmujące się bezpieczeństwem informatycznym wykryły wzmożoną aktywność systemu informatycznego dwóch podmiotów medycznych. Chodzi o wysyłanie zapytań do bazy eWUŚ. Zapytania nie dotyczyły danych medycznych. Sprawą...
Wygodny dostęp do obszernych baz informacji medycznych zapewnia Ci widok główny aplikacji oraz widok przeprowadzania wizyty. O jakich konkretnie bazach mowa? Zajrzyj do artykułu i sprawdź! W MyDr EDM bazy informacji medycznych masz zawsze pod ręką -...
15-16 września, Warszawa NIL IN, Sieci Lekarzy Innowatorów Naczelnej Izby Lekarskiej zaprasza na spotkanie liderów tworzących przyszłość opieki zdrowotnej. Najważniejsze wydarzenie samorządu lekarskiego poświęcone innowacji w systemie opieki...