Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Udostępnij pacjentom formularz do zdalnego umawiania wizyt

Gabinet drWidget oferuje kilka udogodnień adresowanych do pacjentów. Jednym z nich jest możliwość zdalnego umawiania się na wizyty – poprzez stronę internetową przychodni lub lekarza.

Specjalny formularz pozwala pacjentom umówić się na wizytę zgodnie z ich indywidualnymi preferencjami. Formularz składa się z siedmiu pól do uzupełnienia. Pacjent wybiera interesujące go miasto, oddział, specjalność, konkretnego lekarza, przedział czasowy (dni) oraz przedział godzinowy. Już po chwili może przeglądać dostępne terminy, wybrać jeden z nich i zapisać się na wizytę.

Twoi pacjenci z pewnością docenią możliwość zdalnego umawiania wizyt, dlatego koniecznie udostępnij ww. formularz na swojej stronie internetowej. Jak to zrobić? Po zalogowaniu się do Gabinetu drWidget przejdź do ustawień placówki (ikona koła zębatego w prawym górnym rogu ekranu) i otwórz zakładkę „Zapisy on-line”. Tam znajdziesz fragment kodu – musisz go skopiować i umieścić na swojej stronie. Pacjenci, odwiedzający Twoją stronę, zobaczą przycisk z logo Gabinetu drWidget i napisem „Umów się na wizytę on-line”.

Oczywiście kliknięcie we wspomniany przycisk spowoduje otworzenie formularza do zdalnego umawiania wizyt. Co istotne, z tej możliwości mogą korzystać wyłącznie pacjenci posiadający własne konto w programie Gabinet drWidget. Pozostałe osoby mogą przeglądać wolne terminy wizyt, ale aby dokonać zapisu, konieczny będzie kontakt telefoniczny.

Zaproponuj swojemu pacjentowi internetowe konto w Gabinecie drWidget. Jeśli będzie zainteresowany takim rozwiązaniem, to niech poda swój adres e-mail. Wprowadź go do karty pacjenta, którą prowadzisz w programie. Na podany adres zostanie wysłany login wygenerowany przez system oraz link służący do ustalenia hasła.

Warto dodać, że internetowe konto pacjenta pozwala zarówno zapisywać się na wizyty, jak również odwoływać je i zmieniać ich terminy. Dodatkowo posiadacze takiego konta zyskują szybki wgląd w wyniki swoich badań. Takie udogodnienie z pewnością przypadnie do gustu każdemu pacjentowi.

Liczba wyświetleń:

1 199

Skomentuj

Minister Zdrowia informuje, że związku z nowymi zasadami wystawiania i realizacji tzw. „recept rocznych”, które zostały wprowadzone ustawą z dnia 17 sierpnia 2023 r. o zmianie ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia...
W aplikacji mObywatel 2.0 pojawiły się nowe dokumenty, dzięki którym swoje uprawnienia zawodowe potwierdzi ponad 360 tysięcy osób w Polsce, wpisanych do rejestru przez okręgowe rady pielęgniarek i położnych. Od teraz wśród elektronicznych dokumentów...
Wygodny dostęp do obszernych baz informacji medycznych zapewnia Ci widok główny aplikacji oraz widok przeprowadzania wizyty. O jakich konkretnie bazach mowa? Zajrzyj do artykułu i sprawdź! W MyDr EDM bazy informacji medycznych masz zawsze pod ręką -...
15-16 września, Warszawa NIL IN, Sieci Lekarzy Innowatorów Naczelnej Izby Lekarskiej zaprasza na spotkanie liderów tworzących przyszłość opieki zdrowotnej. Najważniejsze wydarzenie samorządu lekarskiego poświęcone innowacji w systemie opieki...