Kampanie multichannelowe - sprawdź, co możemy Ci zaproponować
Oferta LekSeek Polska to nie tylko rozwiązania z zakresu nowych technologii, dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów. To również wielokanałowe kampanie marketingowe, które realizujemy dla największych firm sektora farmaceutycznego.
Naszym klientom oferujemy elastyczne i optymalne rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Na życzenie klienta możemy wziąć odpowiedzialność za całą kampanię promocyjną - począwszy od kreacji aż po wdrożenie i opiekę oraz pełną analitykę. Zespół doświadczonych specjalistów będzie czuwał nad wszystkimi etapami projektu.
Oferta LekSeek obejmuje przede wszystkim internetowe kanały reklamy: strony www, aplikacje mobilne, wysyłkę newsletterów i e-mailingów oraz wiadomości sms i mms. Działania promocyjne mogą być również poszerzone o reklamę w publikacjach drukowanych oraz wsparcie ze strony call center. W zależności od decyzji klienta, możemy przeprowadzić kompletną kampanię wielokanałową lub zawęzić działania tylko do wybranych kanałów.
Jaka jest skuteczność prowadzonych przez nas działań? Najlepiej obrazują to dane, dotyczące poszczególnych kanałów dotarcia. W przypadku aplikacji ogólna liczba pobrań wynosi już 150 tys. Portfolio firmy obejmuje ponad 30 aplikacji, których treść stanowią zarówno profesjonalne narzędzia pracy dla lekarzy i farmaceutów, jak i narzędzia dla pacjentów, wspierające prowadzenie kuracji.
Wysoki wskaźnik odsłon generują nasze serwisy internetowe. Dla przykładu: wiodący portal LekSeek Polska, adresowany do lekarzy Leksykon, notuje 540 tys. odsłon miesięcznie. Dla portalu Wielka Baza ChPL wskaźnik odsłon wynosi 240 tys. miesięcznie. Atrakcyjną powierzchnię reklamową możemy zaproponować również w naszych innych, popularnych serwisach, takich jak Medkiosk, Receptariusz, Lek Seniora, Apptekarz, Pielegniarkom.pl czy Forum Lekarze Lekarzom.
Wciąż nie maleje popularność wykorzystywanego od dawna kanału promocji, jakim jest sms (a także mms). Dostarczalność kształtuje się w ich przypadku na poziomie 85-98 proc. Polecamy je klientom jako jeden z elementów wielokanałowej kampanii lub jako samodzielny kanał dotarcia. W tym drugim przypadku - dla zwiększenia efektów - sugerujemy połączenie wysyłki sms (mms) z wysyłką e-mailingów (wskaźnik OTR 15-25 proc.).
Warto również wzmocnić przekaz marketingowy, korzystając z akcji CC (dotarcie do 25-30 proc. targetu w skali miesiąca) lub z reklamy w tradycyjnym, drukowanym receptariuszu. Wśród odbiorców wydawanego już od kilkunastu lat receptariusza 60 proc. stanowią stali subskrybenci.
Zapraszamy Państwa do kontaktu z naszym działem marketingu: marketing@lekseek.com
Liczba wyświetleń:
988
Skomentuj