Problem w obsłudze Gabinetu drWidget? Obejrzyj filmy instruktażowe
Filmy instruktażowe, w przystępny sposób objaśniające obsługę Gabinetu drWidget, są dostępne na naszym kanale na YouTube. Jeśli moduł przeprowadzania wizyt jest dla Ciebie niejasny, masz problem z wystawianiem recept albo dodawaniem nowych pacjentów do programu – koniecznie odwiedź nasz kanał i obejrzyj przygotowane przez nas filmy.
Pierwszy z nich został poświęcony modułowi przeprowadzania wizyt. Film prezentuje, jak krok po kroku przejść przez ten proces: poprzez uzupełnienie pól, takich jak „Wywiad” czy „Rozpoznanie”, wraz z wykorzystaniem szablonów i inteligentnych wyszukiwarek (np. kodów ICD10), aż po szybkie wystawienie recepty przy użyciu systemu automatycznych podpowiedzi.
Z drugiego filmu dowiesz się, jak dodać nowego pacjenta do programu, w tym, jak stworzyć mu internetowe konto. Koniecznie zaproponuj swojemu pacjentowi takie konto – dzięki niemu można on-line umawiać i odwoływać wizyty oraz przeglądać swoje wyniki badań. Dodatkowo konto jest niezbędne, by móc korzystać z aplikacji mobilnej Gabinet drWidget Pacjent, która dba o regularność terapii pacjenta i przypomina mu o konieczności zażycia kolejnej dawki leku.
Natomiast trzeci film pokazuje, jak korzystać z przycisku „Szybka wizyta” (ekran główny, lewy górny róg). Warto go znać i stosować, gdy trzeba przeprowadzić nieplanowaną wizytę – spoza grafiku.
To są najnowsze filmy dostępne na naszym kanale na YouTube. Oprócz nich, możesz obejrzeć także starsze materiały, w tym m.in. prezentujące tworzenie grafiku wizyt w Gabinecie drWidget oraz możliwości mobilnej wersji programu. W razie jakichkolwiek problemów w obsłudze Gabinetu można także zajrzeć do podręcznika, który stanowi prawdziwe kompendium wiedzy o programie. Oczywiście istnieje również możliwość skontaktowania się z pomocą techniczną pod numerem 33 445 43 45 albo pod adresem kontakt@drw.pl.
Liczba wyświetleń:
3 108
Skomentuj