Nowy widok „Edycji profilu” w Gabinecie drWidget
Być może zauważyłeś już, że znaczącej zmianie uległa „Edycja profilu” w Gabinecie drWidget. Obecnie to tutaj (a nie w „Ustawieniach placówki”) możesz zarządzać swoim podpisem elektronicznym, w tym m.in. dodać certyfikat zdalny i lokalny. Przeczytaj artykuł i sprawdź, jakie jeszcze możliwości daje Ci moduł „Edycji profilu”.
Od teraz znajdziesz tutaj sześć zakładek głównych, czyli: „Konto”, „Systemy NFZ”, „Narzędzia wizyty”, „Oddziały”, „Widok główny” oraz „Drukowanie”. Przyjrzyjmy się po kolei każdej z nich.
Zakładka „Konto” została podzielona na cztery rubryki, tj. „Dane użytkownika”, „Ogólne”, „Uprawnienia” i „Zmiana hasła”. Pierwsza pozwala lekarzowi modyfikować jego dane osobowe wprowadzone do Gabinetu drWidget. Przy pomocy drugiej zakładki można dostosować do swoich preferencji podstawowe ustawienia programu, takie jak długość sesji czy kolor grafiku. Trzecia („Uprawnienia”) pokazuje lekarzowi, do jakich specjalistycznych elementów ma dostęp, zaś czwarta – zgodnie z nazwą – umożliwia zmianę hasła.
W drugiej z zakładek głównych („Systemy NFZ”) użytkownik może wprowadzić swoje dane logowania do systemu eWUŚ. Warto to zrobić – wówczas Gabinet drWidget podczas przeprowadzania wizyty automatycznie sprawdzi, czy pacjent jest uprawniony do korzystania ze świadczeń finansowanych przez NFZ. W zakładce „Systemy NFZ” można także wpisać dane do systemu „AP-DiLO” (aby móc korzystać z Systemu Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego „AP-DiLO”).
W „Edycji profilu” znajdziesz także „Narzędzia wizyty”. W tym miejscu możesz zarządzać swoim podpisem elektronicznym, używanym m.in. do autoryzacji e-ZLA. Ustawisz tu także rozmiary i własności pól na recepcie, tak aby odpowiadały posiadanym przez Ciebie drukom. Oprócz tego, „Narzędzia wizyty” pozwalają modyfikować podpowiedzi pojawiające się podczas przeprowadzania wizyty i opracować własny zestaw szablonów (używanych np. podczas przygotowywania zaleceń dla pacjenta), jak również zarządzać materiałami edukacyjnymi – dostępnymi w programie i własnymi użytkownika.
Zakładka „Oddziały” umożliwia lekarzowi wybranie oddziałów, do których chce być przypisany, zaś zakładka „Widok główny” – dostosowanie struktury kafli w panelu głównym do swoich indywidualnych potrzeb. Szósta i ostatnia zakładka w „Edycji profilu” to „Drukowanie”. Stąd można pobrać dodatek wspierający automatyzację drukowania. Po zainstalowaniu go i ponownym uruchomieniu przeglądarki lekarz może zdefiniować preferowane ustawienia wydruku dla poszczególnych dokumentów, takich jak karta pacjenta, badania laboratoryjne czy podsumowanie wizyty.
Nowy widok „Edycji profilu” jest przejrzysty i poruszanie się w tym module z pewnością nie przysporzy użytkownikom żadnych trudności. Zachęcamy do przyjrzenia się zmianom. O kolejnych nowościach w Gabinecie drWidget poinformujemy już wkrótce.
Liczba wyświetleń:
2 706
Skomentuj