Nowość w mobilnym Gabinecie drWidget: obsługa konta recepcjonisty
Na prośbę jednego z użytkowników Gabinetu drWidget umożliwiliśmy pracownikom recepcji logowanie do mobilnej wersji programu. Teraz recepcjoniście wystarczy tablet, by przeglądać dane pacjentów oraz umawiać wizyty lekarskie. Szczegóły w artykule.
Aplikację mobilną Gabinet drWidget można pobrać zupełnie za darmo ze sklepów App Store i Google Play. Wersja dla lekarza pozwala w wygodny sposób zarządzać czasem pracy i sprawnie przeprowadzać wizyty, weryfikować dane w systemie eWUŚ, a poza tym pomaga w digitalizacji dokumentów.
Od teraz także pracownicy recepcji mogą logować się na swoje konto w mobilnym Gabinecie drWidget. Konto recepcjonisty oferuje dwa moduły: „Pacjenci” i „Wizyty”. Pierwszy z nich zapewnia dostęp do informacji o wszystkich osobach korzystających z usług placówki. Można tu sprawdzić ogólne dane pacjenta, adres zamieszkania i zameldowania, a także przejrzeć jego dokumenty zapisane w programie Gabinet drWidget.
Natomiast drugi moduł pozwala przeglądać kalendarz zaplanowanych wizyt i dodawać nowe. Odbywa się to w szybki i prosty sposób: wystarczy uzupełnić formularz zawierający dane, takie jak data wizyty, godzina, imię i nazwisko pacjenta i lekarza, rodzaj wizyty (NFZ, prywatna) itp., po czym należy kliknąć w przycisk „Dodaj wizytę”.
Zachęcamy – zarówno lekarzy, jak i pracowników recepcji – do korzystania z mobilnej wersji Gabinetu drWidget. Tradycyjnie prosimy także o kontakt, jeśli uważacie, że w programie brakuje jakiejś funkcjonalności, która zwiększyłaby komfort w Waszej codziennej pracy. Nasz numer telefonu to 33 445 43 45, zaś adres e-mail to kontakt@drw.pl. Na zgłoszenia czekamy także na czacie.
Liczba wyświetleń:
1 648
Skomentuj