Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Problem z obsługą mobilnej wersji Gabinetu? Obejrzyj film instruktażowy

Na naszym kanale na YouTube pojawił się nowy film instruktażowy – tym razem prezentujemy obsługę aplikacji mobilnej Gabinet drWidget. Szczegóły na temat filmu, a także nowości, wprowadzonych ostatnio do mobilnej wersji Gabinetu, znajdziesz w tym artykule.

Film dostępny jest tutaj. Dzięki niemu od podstaw nauczysz się korzystać z aplikacji. A konkretnie, dowiesz się, jak:

  • wyszukać w bazie konkretnego pacjenta, przejrzeć jego kartę i dołączyć do niej sfotografowane telefonem dokumenty
  • weryfikować w systemie eWUŚ prawo pacjenta do korzystania ze świadczeń finansowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia
  • umawiać wizyty przez aplikację mobilną
  • przeprowadzać wizyty przy pomocy aplikacji mobilnej
  • zmieniać jej ustawienia
  • skorzystać z pomocy technicznej

Jeśli zatem masz problem z obsługą mobilnej wersji programu, koniecznie obejrzyj ww. film instruktażowy. Polecamy go także osobom, które jeszcze nie pobrały aplikacji na swój telefon – film prezentuje jej możliwości, które są szczególnie przydatne wtedy, gdy lekarz nie ma dostępu do komputera i przeglądarkowej wersji Gabinetu drWidget (np. podczas wizyt domowych).

Zgodnie z zapowiedzią, informujemy także o nowościach, które niedawno pojawiły się w aplikacji mobilnej. Kafelkowy widok grafiku wizyt, który był już dostępny w aplikacji na telefony z systemem operacyjnym iOS, został wdrożony także w wersji na telefony z Androidem. Preferowany widok – w postaci listy bądź kafelków – można wybrać w „Ustawieniach” Gabinetu drWidget. Druga nowość to możliwość dodawania kodów ICD-10 do wizyty.

Liczba wyświetleń:

406

Skomentuj

Trwa pilotaż e-skierowania. Do 10 czerwca wystawiono już ponad 500 skierowań w postaci elektronicznej. Pilotaż potrwa do września 2019 r. Następnie rozpocznie się wdrożenie funkcjonalności w całej Polsce. Skierowania wyłącznie w postaci...
Samodzielnie prowadzisz recepcję swojej placówki? Odbieranie telefonów od pacjentów zajmuje Ci dużo czasu, a zatrudnienie recepcjonisty byłoby zbyt dużym kosztem? W takim razie „Wirtualna recepcja” to rozwiązanie idealne dla Ciebie! Sprawdź...
Samodzielnie prowadzisz recepcję swojej placówki? Odbieranie telefonów od pacjentów zajmuje Ci dużo czasu, a zatrudnienie recepcjonisty byłoby zbyt dużym kosztem? W takim razie „Wirtualna recepcja” to rozwiązanie idealne dla Ciebie! Sprawdź...
Zapraszamy na cykl konferencji dla Kadry Zarządzającej w Ochronie Zdrowia.6 września 2019r. Lublin15 listopada 2019r. Rzeszów6 grudnia 2019r. Gdańsk13 grudnia 2019r. Warszawa!DLA ZAREJESTROWANYCH OSÓB NA HASŁO ‘’PARTNER’’...