Dwie nowe funkcje w aplikacji DRW Asystent
DRW Asystent to Twój pomocnik w digitalizacji dokumentów i tworzeniu kopii zapasowych wszystkich danych zapisanych na Twoim koncie w Gabinecie drWidget. Od niedawna aplikacja oferuje Ci dwie nowe funkcje. Sprawdź jakie.
Pierwsza nowość to możliwość filtrowania zeskanowanych plików przesyłanych do Gabinetu drWidget. Filtrowanie włączysz w aplikacji, w ustawieniach synchronizacji. Masz do wyboru dwie opcje: „Pomijaj pliki rozpoczynające się od…” oraz „Wysyłaj tylko pliki rozpoczynające się od…”.
Druga nowość dotyczy funkcji tworzenia kopii zapasowych, mianowicie: od niedawna można wybrać domyślne miejsce zapisu dla kopii tworzonych ręcznie. Swoje preferencje zaznaczysz w ustawieniach aplikacji.
Jeszcze nie korzystasz z DRW Asystenta? Możesz pobrać go na swój komputer z systemem Windows, z Gabinetu drWidget, z sekcji „Nieprzypisane pliki”.
Kilka informacji o DRW Asystencie:
-> monitoruje folder skanowania wskazany przez lekarza i automatycznie wgrywa zeskanowane dokumenty do Gabinetu drWidget;
-> zeskanowane dokumenty trafiają do sekcji „Nieprzypisane pliki” albo do kart poszczególnych pacjentów (o ile lekarz zaznaczył odpowiednie opcje w ustawieniach synchronizacji);
-> użytkownik aplikacji decyduje, kiedy ma się odbywać eksport kopii zapasowych (codziennie, raz w tygodniu/ miesiącu itp.);
-> o wybranej porze eksportu komputer musi być włączony i mieć dostęp do internetu.
Liczba wyświetleń:
1 356
Skomentuj